Rahmat Harman RAHMAT STORY ™: AidilFitri 2012

Monday, September 17, 2012

AidilFitri 2012

Assalamualaikum..

Entry kali saya mahu upload gambar masa raya, meskipun raya sudah berlalu dan sekarang sudah pertengahan syawal tapi aku rasa belum terlambat untuk upload semua koleksi-2 gambar masa raya by my lensa. Yay ! Hehe.

Raya di batu putih dari kiri Sahri, Rizan, Azmin, Gwen, Sheila, Saidah and Rujia.

My favorite kuih raya. Kek lapis serawak. Oh yeah !

Sheila yang gorgeous. hehe

Azmie, Shari and Yunus.

Boyfriends.

Hye yunus, no smoking okey :3


My Girlfriend poeva ;) tak lengkap sebab c eyna tiada -.-

My talent again. Sheilala oh yeahh ! hehe

My name Sheila, dont forget follow my instagram : SheiLaiCiey. hehe

Ini Saidah Nafisah , tak lama lagi dah bergelar Ibu muda. Tahniah ;)

My cute baby Rujia. ehhe :)

On the way mahu pergi rumah si rama and terkandas di tengah jalan sebab ? Haha..

It's me. Blurr? yes i know, begini lah kejadiannya kalau aku mintak snap dgn orang lain. HAHA ! LOL

Awwwww ~

Gambar keluarga? haha. oh yeah !

Saya dengan Sheila, everytime snap. lol

Aku mana?? ngee..


Sheila & Zilla.

Cumell.

Elyzz with Sheila and Zilla.

Wahh ! lamanya sudah aku save benda ni dekat draft, baru ada kesempatan untuk publish. hehe. :3 Nak buat kesimpulan about syawal 2012 ni, aku rasa raya aku tahun ni mcam tak meriah sngat bnding raya tahun-2 yang sudah entah kenapa, rasa bukan raya pun ada juga -.-. Tapi bukan jugak la rasa kosong berabis. haha ! just tak semeriah dulu. ngee ! Lagi pun raya tahun ni tak ramai member lama dapat jumpa rindu gilak dengan dorang baa. Hang out raya tahun ni juga agak tak lengkap ahlinya sadiskan. haha ! Si Hasri? Nasmi? Eyna? tak pernah jumpa tym raya tu. Sedih !! 

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin..

☺ Terima Kasih Sudi Baca, Like Kalau Suka ☺

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Siti Shahifah